همکاری در فروش آمازون
درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن

 همکاری در فروش آمازون
   

آیا می دانید کار در سایت آمازون چقدر آسان است؟ آیا می دانید کاربران زیادی در سایت آمازون با بکار بردن روشهای ساده تبلیغاتی دارای یک کسب و کار خوب و معقول هستند؟ فقط کافی است به صورت کاملا رایگان در بخش همکاری در فروش(بازاریابی) ثبت نام کنید و محصولات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در مکانهای پربازدید در اینترنت تبلیغ کنید.

 توضیحات:

با استفاده مناسب از این بخش می توانید به درآمدی چشمگیر برسید.

محصولاتی که می توانید برای آنها بازاریابی کنید در جدول بالا نشان داده شده است. شما می توانید لینک مربوط به هر محصول را که مایلید را در سایت خود قرار دهید و چنانچه سایت ندارید برای دیگران ایمیل کنید و یا در سایتهای پربازدید دیگران تبلیغ کنید. بدیهی است اگر کسانی با کلیک بر لینکهای بازاریابی شما به سایت آمازون وارد شده و محصول یا محصولاتی را خریداری کنند پورسانت مربوطه به درآمد شما افزوده خواهد شد. شما می توانید به انتخاب خودتان یک یا چند محصول را بازاریابی کنید (هر تعداد که دوست دارید). شما قادرید در هر زمان محصولات جدیدی را از جدول بالا برای بازاریابی انتخاب نمایید.

کنار هر محصول قیمت و پورسانت آن نوشته شده است. کنار هر محصول لینکی نیز مشاهده می شود. به عنوان مثال لینک بازاریابی زیر را در نظر بگیرید:

www.amazshop.ir?rgm=abdulla&p_id=12

این لینک بیانگر آن است که محصولی با کد 12 توسط یک بازاریاب با نام کاربری abdulla بازاریابی می شود. فرض کنید پورسانت این محصول 10% و قیمت آن 100 هزار تومان باشد، abdulla این لینک را در اینترنت تبلیغ می کند. چنانچه یک مشتری بر این لینک کلیک نماید و وارد بخش خرید آن محصول شود و در نهایت محصول را خرید نماید 10 درصد قیمت آن محصول، یعنی 10 هزار تومان به حساب abdulla در سایت آمازون افزوده می شود. جالب است بدانید اگر آن مشتری در آن لحظه محصول دیگری را نیز انتخاب نماید باز هم abdulla به عنوان معرف وی ثبت خواهد شد و در صورت خرید از هر محصولی پورسانت به abdulla تعلق می گیرد.

مشتری چه با لینک اختصاصی و چه با لینکهای بازاریابی شما وارد سایت آمازون شود شما معرف وی خواهید بود.

نکته 1: فقط محصولاتی که وضعیت آنها در جدول بالا فعال است را برای بازاریابی انتخاب کنید. شما می توانید چندین لینک بازاریابی فعال را برای بازاریابی انتخاب کنید. اینکه شما برای چه محصولاتی بازاریابی کنید به عهده خود شماست و قدرت انتخاب دارید. باید بررسی کنید برای چه محصولاتی بهتر می توانید بازاریابی کنید.

نکته 2: محصول غیر فعال به محصولی گفته می شود که موقتا غیر فعال شده است و ممكن است مجددا آن محصول فعال شود. محصولی به وضعیت رد شده تبدیل می شود كه كلا خود محصول و یا مشخصات ثبت شده آن محصول مشكل داشته باشد. بنابراین لطفا محصولات غیر فعال و یا رد شده را تا زمانی که از فعال شدن آنها اطمینان حاصل نکرده اید برای بازاریابی انتخاب نکنید.

نکته 3: محصول در حال بررسی به محصولی گفته می شود که به علت اینکه فروشنده آن محصول، چند لحظه قبل محصول را ثبت یا ویرایش کرده است، آن محصول در حال بررسی شده است و ممکن است پس از تایید مدیر آمازون، آن محصول فعال شود. بنابراین لطفا محصولات در حال بررسی را تا زمانی که از فعال شدن آنها اطمینان حاصل نکرده اید برای بازاریابی انتخاب نکنید.

نکته 4: لطفا برای آزمایش این سیستم هرگز اقدام به سفارش محصول ننمایید، بلکه شرایطی فراهم کنید تا مشتریان از طریق لینکهای بازاریابی شما اقدام به سفارش محصول نمایند.

نکته 5: توصیه می شود حداقل هر هفته یکبار لینکهایی را که برای بازاریابی انتخاب کرده اید از جدول موجود در این صفحه چک کنید تا از فعال بودن یا غیر فعال بودن آنها مطلع شوید. همچنین لینکهای انتخابی خود را کلیک کنید تا از تغییرات احتمالی مشخصات محصول مربوطه آگاهی یابید و در تبلیغات خود، آن تغییرات را اعمال کنید.

نکته 6: برای موفقیت در بازاریابی سعی کنید چند لینک را که مطمئنید قادرید برای آنها مشتری جذب کنبد از بین لینکهای بازاریابی انتخاب کنید و تبلیغ کنید. فقط وقتی مشتری از طریق آن لینکها محصولی را سفارش داده و خرید کند، پورسانت آن محصول به شما می رسد. پس سفارش تنها کافی نیست بلکه لازم است مشتری محصول را خریداری کند.

 


میزبان مارکت پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بهترین سیستم مشارکت در فروش ایران کسب درآمد کسب درآمد سیستم همکاری در فروش کسب درآمد

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب: همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون, همکاری در فروش آمازون,,
ارسال توسط عبداله عزیزی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 76
بازدید هفته : 199
بازدید ماه : 324
بازدید کل : 201318
تعداد مطالب : 234
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت

> عطر ادونایس زنانه

> عطر شبهای پاریس PARIS

> عطر کاپیتان پلک

> عطر بوس هوگو بوس

> عطر بس من زنانه

> ادکلن هالیدی

> ادکلن چی چی زنانه

> عطر ماه تولد پسران

> ARAMIS عطر آراميس

> عطر سلطان علاء

> عطر ماه تولد دختران

> عطر بس من مردانه

> ادونایس مردانه

> فیلم سخنرانی کوین کلی افزایش سودآوری با متمایز بودن

> فیلم سخنرانی پل اسلون افزایش سودآوری با فروش خلاق به دو زبان فارسی و انگلیسی

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد اول چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد دوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد سوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد چهارم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد پنجم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> کتاب شکستن مرزهای فروش (فروش خود را در 30 روز چندین برابر کنید)

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد ششم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> فیلم سخنرانی لاری هاکمن افزایش سودآوری با برندسازی برای مدیران شرکت‌ها